Cel mai nou concept de street food din România Bella Italia – Pizza Express

* Dacă nu ai auzit încă de Bella Italia – Pizza Express, este momentul să afli că reprezintă cel mai nou concept de tip street food, gândit special pentru a veni în întâmpinarea clientului grăbit, în continuă mișcare. O atmosferă caldă, primitoare, promptitudine, servire impecabilă, spectacol oferit de pizzari cu experiență, gustul adevărat de pizza, toate acestea intră în pachetul Bella Italia - Pizza Express. Calitatea produselor este constantă, deoarece francizorul pune la dispoziția francizaților materiile prime, produsele consumabile și echipamentele specifice Bella Italia - Pizza Express.

0
268
views

Este cunoscut faptul că Franciza Bella Italia oferă patru concepte de afacere. Două funcționează sub brandul Pizzeria Bella Italia, dintre care unul este conceptul de pizzerie clasică, potrivit pentru spațiile stradale, cu o suprafață de peste 300 mp, care include terasă și parcare, iar al doilea concept implică un format de pizzerie cu o suprafață de 50 mp, destinat centrelor comerciale. Al treilea concept este Bella Italia Delivery, adaptat livrărilor la domiciliu, care se adresează în special clientelei de proximitate și necesită spații stradale cu deschidere de 10 m și suprafață de 70 mp. Cel de-al patrulea concept de franciză, Bella Italia – Pizza Express este destinat persoanelor grăbite, care nu au timp să savureze preparatele în restaurant.

Dar mai bine aflați povestea brand-ului Bella Italia și în special a ultimului concept Bella Italia – Pizza Express, direct de la Iulian Zamfir, fondatorul afacerii:

Ne puteți împărtăși care este povestea brandului Bella Italia? Când ați demarat afacerea?

Iulian Zamfir: Povestea brandului Bella Italia a început în 1999, când o pizzerie italiană adevarată era un lucru de mare noutate în Brăila, orașul în care locuiesc. Am început afacerile în 1991, imediat după ce am terminat facultatea, începând cu o mică brutărie pe care ulterior am dezvoltat-o.

De unde sau de la cine ați învățat cele mai importante lucruri pe care le știți despre bucătărie și antreprenoriat?

IZ: Primul meu mentor în afaceri a fost Nat Pollack din California, care, timp de 5 ani, mi-a împărtășit din experiența lui foarte bogată în domeniul brutăriei, patiseriei și cofetăriei. A fost de mai multe ori în România ca voluntar din partea USAID. Ulterior am fost și eu în vizită de lucru la el în America. Experiența de business, cât și cea privind tehnologia fabricării produselor de brutărie, patiserie și cofetărie a fost una deosebită alături de Nat Pollack. La cei 70 de ani ai săi și cu un business de mare anvergură în America, Nat a reușit să-mi deschidă foarte multe orizonturi ale cunoașterii în așa fel încât, în acei ani de început ai business-ului meu, m-am simțit foarte încrezător și puternic prin acțiunile pe care le făceam.

În anii de început ai economiei de piață din România, oportunitățile de afacere erau un lucru foarte important, luând în considerare și capitalul mic pe care îl dețineam. În 1995, s-a deschis la Galați o pizzerie, pe faleză, care se numea „Panoramic“ și unde toți brăilenii cu care vorbeam mergeau în timpul lor liber. Identificând acestă oportunitate, m-am decis, în 1998, să încep la Brăila construcția unei pizzerii care să fie atrăgătoare și să aibă produse mult mai apropiate celor din Italia. Cu câteva luni înainte de deschidere, care a avut loc pe 4 decembrie 1999, am început să mă gândesc la denumirea pizzeriei. Aveam un caiet cu 48 de file pe care scriam tot felul de nume care îmi treceau prin cap. Am vrut de la început să fiu cât mai original și, dintre diversele nume pe care le scrisesem în caiet, Bella Italia suna cel mai bine pentru o pizzerie. Tot în acea perioadă, am căutat pe internet să cumpăr o franciză în acest domemiu, dar cele mai multe erau din SUA și erau foarte scumpe. Cu vreo lună înainte de a deschide pizzeria, m-am gândit că mi-ar trebui și un bucătar italian și norocul a fost că, citind mica publicitate din ziarul „Libertatea“, am văzut un anunț al unui bucătar italian care venise de curând în România, la București, și își oferea serviciile. El se numește Nicola Rugiero și a fost primul bucătar italian foarte bun, unul dintr-o listă lungă de bucătari, care vine în fiecare an și lucrează în pizzeriile Bella Italia din toată țara.

La un an de zile după deschiderea Pizzeriei Bella Italia pe malurile Dunării, a venit la Brăila Cliff Wener din Chicago (SUA), care a fost și cel de-al doilea mentor al meu în afaceri, fiind și cel care a avut ideea de a face din Pizzeria Bella Italia un brand național, care să se dezvolte în sistem de franciză.

Cum și de ce ați decis să lansați franciza Bella Italia Pizza Express?

IZ: Ideea de a lansa un nou concept al francizei Bella Italia și anume Bella Italia – Pizza Express ne-a venit în anul 2016 dintr-o necesitate a pieței și din dorința de a oferi clienților noștri posibilitatea de a cumpăra chiar și o singură felie de pizza care să fie gata pregătită, astfel încât aceștia să nu mai facă comandă și să aștepte cum făceau până atunci în restaurantele Bella Italia, când voiau să comande pentru acasă, în sistem takeaway sau delivery.

Întrucât oamenii sunt din ce în ce mai ocupati, amplasarea punctelor de vânzare Bella Italia – Pizza Express în zonele foarte aglomerate ale orașelor, în care să intri și să cumperi chiar și o singură felie de pizza a fost o idee foarte bună și un pariu pe care astăzi, când am deschis prima locație pilot, pot spune că l-am câștigat.

Deci una înseamnă un restaurant Bella Italia, unde de regulă ești servit la masă, dar poți să cumperi și în sistem delivery sau takeaway și alta înseamnă Bella Italia – Pizza Express, unde rapiditatea de a cumpăra este un atu pentru clienții care sunt grăbiți și se bucură când găsesc pizza de-abia scoasă din cuptor. În concluzie, am decis, în 2016, să începem să lucrăm la acest concept care a fost gata la 1 ianuarie 2018.

Ce părere aveți despre nivelul de maturitate al gastronomiei din România și, în special, al segmentului fast food?

IZ: În România vorbim de gastronomie încă în formare. Pe segmentul de fast food, la noi, conduce shaorma, ca produs, dar este urmată îndeaproape de pizza, care are cerere globală și se extinde din ce în ce mai mult și la noi în țară.

Care sunt avantajele pentru un viitor candidat la franciza Bella Italia Pizza Express?

IZ: Conceptul Bella Italia – Pizza Express este un proiect ale cărui costuri se încadrează în suma de 40.000 de euro. Viitorul candidat la franciza Bella Italia beneficiază atât de modulul personalizat unde își desfășoară activitatea, cât și de sprijin privind amenajarea interioară, procurarea materiilor prime, semnalizarea, echipamentele, utilajele. Selecția, recrutarea și pregătirea personalului se va face, de asemenea, împreună cu specialiștii Bella Italia.

După ce perioadă de timp francizatul se poate aștepta la profit?

IZ: Franciza Bella Italia – Pizza Express este pentru viitorul francizat ca o mașină pe care o cumperi și cu care rulezi pe un drum sigur spre recunoaștere profesională și profit. Un lucru important privind deschiderea unei locații Bella Italia – Pizza Express este vadul comercial, iar franciza respectivă, în funcție de acest lucru, poate avea profit din prima lună de la deschidere. Investiția se poate recupera cu ușurință într-o perioadă de 20 de luni.

Franciza Bella Italia este cea mai cunoscută afacere de acest tip din Brăila, beneficiind de-a lungul timpului de experiența unor persoane din afara României, oameni care au pus bazele unei afaceri de succes la ei acasă și care au servit drept model pentru antreprenorul Iulian Zamfir. Brandul inițiat aici poate fi extins și replicat la nivel național.

LĂSAȚI UN MESAJ